u can´t call me a mistake, u can´t call me perfect, u can call me, me;*

emmasfööttrer;*
ida söderlund,finns inga ord;*§ du kmr alltid vara nr 1 förmej,missu bby(L)
hanna boberg, min andra halva, klarar inget utan dej;* du betyder mest älskling;*
frida rundblad jonsson, kan inte besrkiva dej, bästavän, litar till tusen pådej<3
isa schedin, älskling, finneringa ord, bästavän säger jag bara(L)
emma lindh, våran humor, klår allt och alla;*
jenny johannson, jag älskar dej, kmr aldrig lämna dej gmn;*
fanny lampa, finaste bästaste, jag älskar dej, ;***
karin mauheu, minnnen man aldirg kmr glömma, minnen som betder allt;*
vendela crusell, jag älskar dej, du gör min tyska;* hah asså du är såå söt:)
jessicka johannson, bäst, litar fullständigt pådej, du sviker mej aldirg(L)
ihih om du känner dej glömd;] så fåru säga till;* och detvar inte mening isf:)/grettaa

Kommentarer
Postat av: Emma

älskar dej;*<3

moahahah jag är världens bästa fotograf tror jag ;oooo :D

2009-05-01 @ 20:31:57
URL: http://notskal.blogg.se/
Postat av: isafisa;*

greta petursdottir, bästavän, dåtid nutid alltid.;* älskar dej(L)

2009-05-01 @ 21:09:06
URL: http://lillaisa.blogg.se/
Postat av: f r i d a

ÄLSKARDIIG BÄSTAVÄN

2009-05-01 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0