sry;]]]

förlååt greta att jag aldrig skriver men jag orkar inte:(:](L)
men idag ska jag iaf skriva om min stackars mobil som ligger på botten i kajen..(a)

jag och fanny satt hemma hos mej och tänkte fara till konsum och köpa cola och glass men så smsade greta och isa att vi skulle komma ner till stan ist och efter en stund så cyklade vi ner dit:)
när vi kom fram dit var klockan kvart i 4 och vi började gå mot  torget, så hörde vi plötsligt en unge som skrek- HAAANNNNNAAAA!!! och det var greta som ropat så att alla på torget vände sig om och tittade på mig, fanny och greta, lyuba, emma och isa som kom springa emot oss.
där stod vi en stund och pratade och sen gick vi ner till kajen och pratade:)
sen började greta kasta gräs på oss andra av någon konstig anledning och vi började skydda oss genom att kasta tillbaka på henne;] och så råkade isa stöta till min hand som jag höll mobilen i och så vipps studsade den ner i vattnet, jag bara satt där och fattade inte vad som hade hänt och så kastade sig alla mot kanten och stirrade ner i vattnet men mobilen var redan spårlöst försvunnen...:]]]]]]]]]]]]]]]
och sen när jag lånade lyubas mobil för att ringa mamma så började dom andra en begravning utan mig och kastade ner gräs i vattnet?:o
sen kom dom tillbaka till mig:
g: vad sa din mamma?;o
i:FÖRLÅÅÅÅT!!:(:(:(:(:(:
h: jag vet inte, att det inte fanns så mkt att göra, men.. kastade ni just gräs i vattnet?
dom andra: jaa, vi hade begravning(a)
h: utan mig?;)
dom andra: eh, ops:]]]
h: ehm, ni vet att mobilen dog pga gräset och sen kastar ni gräs som en begravning? hahha!
i: FÖRLÅÅÅT HANNA!!!:(:(::(:(:(:(

sen provade vi att ringa till mobilen också men jag hade inget ljud på eller vibration på så det hände ingenting men från telefonen vi ringde ifrån hörde vi hörde bara; vävälkokkommen ttill ttelliamobbillssvar...
och sen började alla frysa och så var det dags att fara hem och då var klockan halv 5. så för att sammanfatta allt så kom jag till stan, tappade mobilen och for hem, verkligen väääärt....=)

men imorn ska jag och pappa fara och kolla på en ny mobil så jag får väl hoppas att jag inte tappar den också... xd

R.I.P

och isa, det var inte ditt fel det var ju inte meningen:)<3

/hanna
 

Kommentarer
Postat av: isafisa;*

FÖRLÅÅÅÅÅÅT HANNAA!:(:(:(:((::(<3

2009-06-25 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0